Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem z tysiącami uczestników MS Tech Summit

language 06.06.2024, Online location_on 07.06.2024, Browary Warszawskie

Zostań Prelegentem Dowiedz się więcej
MS Tech Summit

Poznaj MS Tech Summit

Czym jest MS Tech Summit? To przede wszystkim jedna z niewielu w Polsce konferencji poświęconych w pełni na technologiom Microsoft. Termin wydarzenia został specjalnie zaplanowany krótko po premierze najnowszych rozwiązań Microsoft, dzięki czemu uczestnicy MS Tech Summit będę mieli szansę posłuchać o trendach i nowościach jako jedni z pierwszych.

Wydarzeniem towarzyszącym jest MS Tech Expo – targi pracy, produktów i usług związanych z tematyką konferencji.

element element

Z czego składa się wydarzenie?

KONFERENCJA

  • event_note 10+ ścieżek tematycznych (w tym 1 ścieżka dedykowana wyłącznie kadrze kierowniczej)
  • mic50+ wystąpień
  • chat Kilkanaście paneli dyskusyjnych i sesji Q&A

MS TECH EXPO

  • storefront Standy wystawców prezentujących swoje usługi i produkty
  • work Targi pracy skierowane do uczestników i wszystkich osób zainteresowanych (również z zewnątrz)

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE

  • celebration Afterparty
  • language Opcje networkingowe online

Jaki jest zakres tematyczny wydarzenia?

developer_board
Development & Architecture
database
Microsoft Intelligent Data Platform
frame_source
Low Code / No Code
leaderboard
Team Leaders, Management
restart_alt
Ninja lessons from the field (400+)
all_inclusive
*Ops: SysOps, DevOps, DevSecOps..
network_manage
Identity Management & Security

Do kogo jest skierowane wydarzenie?

Jakich wystąpień i w jakiej formie możesz się spodziewać?

  • languageCzwartek (06.06), Online
  • location_onPiątek (07.06), Browary Warszawskie
  • scheduleCzas wystąpienia: 35-40 minut
  • translateJęzyk wystąpienia: polski lub angielski

Dlaczego warto zostać prelegentem MS Tech Summit 2024?

Dodatkowo każdy prelegent otrzymuje:

Poznaj prelegentów 2023

Na wydarzeniu spotkasz i posłuchasz najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy.

{{p.title}} {{p.firstName}} {{p.lastName}}
{{p.jobPosition}} {{p.organization}}
Więcej

Organizatorzy wydarzenia

Od 2005 wspieramy polską społeczność IT / data science w rozwoju. Jesteśmy nie tylko organizatorem, ale również inicjatorem wielu znaczących wydarzeń skierowanych do profesjonalistów i studentów z branży, takich jak: Warszawskie Dni Informatyki, Data Science Summit, The Hack Summit, Ya!vaConf, MS Tech Summit, Targi Pracy IT oraz wielu meetupów. Pomagamy również organizować konferencje IT i data science firmom / organizacjom zainteresowanym tego typu działaniami.

Jeśli masz pomysł na ciekawy temat i ochotę wystąpić na naszym wydarzeniu w roli Prelegenta, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Zgłoszenia zbieramy do 22 kwietnia 2024 (termin ten może ulec dalszemu przedłużeniu).

Wypełnij zgłoszenie

FAQ

Do kogo skierowane jest wydarzenie MS Tech Summit?
MS Tech Summit to konferencja do wszystkich zainteresowanych technologiami Microsoft i obszarami powiązanymi:
  • ⚬ Deweloperzy technologii Microsoft
  • ⚬ DevOps, SysOps, Cloud (Azure)
  • ⚬ Architekci
  • ⚬ IT Security / Cybersecurity / Identity Management
  • ⚬ Konsultanci technologii Microsoft
  • ⚬ Data Scientiści związani z technologiami Microsoft: Bazy danych (SQL Server) / Hurtownie danych / BI (Power BI) / AI (Azure AI)
  • ⚬ Deweloperzy LowCode / NoCode (Microsoft Power Platform)
  • ⚬ Kadra kierownicza / CIO / CTO / Team leaderzy / Dyrektorzy
Z jakich elementów składa się wydarzenie?
MS Tech Summit to przede wszystkim dużej skali konferencja poświęcona technologiom Microsoft i obszarom powiązanym. Konferencji towarzyszy także szereg innych elementów i atrakcji, w tym:
  • ⚬ branżowe targi usług i pracy MS Tech Expo
  • ⚬ wieczorne spotkania networkingowe – preparty i afterparty
  • ⚬ matchmaking - dedykowana funkcjonalność na platformie wydarzenia umożliwiająca tworzenie Profilu Publicznego i nawiązywanie kontaktów pomiędzy uczestnikami wydarzenia (dostępne dla uczestników wybranych pakietów)
Jaka jest formuła wydarzenia (online, stacjonarna)?

MS Tech Summit w tym roku będzie mieć formułę zarówno stacjonarną, jak i online. Pierwszego dnia (czwartek, 06.06) konferencja i Expo odbędą się online, w koncie uczestnika na dedykowanej platformie. Drugi dzień (piątek, 07.06) będzie odbywał się stacjonarnie w Browarach Warszawskich – tam też będzie można posłuchać wszystkich wystąpień ze ścieżek onsite oraz odwiedzić stoiska stacjonarnych wystawców. Elementy wydarzenia, w tym poszczególne wystąpienia online i onsite są od siebie całkowicie niezależne i odrębne. Treści onsite nie są dostępne dla uczestników online i odwrotnie. Wyłącznie uczestnicy pakietów online + onsite otrzymują dostęp do całego wydarzenia.

Co, jeśli z jakiegokolwiek powodu, wydarzenie nie będzie mogło się odbyć w formie stacjonarnej?

W takim wypadku stacjonarna część wydarzenia odbędzie się w innym terminie lub online – na co, w razie potrzeby, jesteśmy w pełni gotowi.

Jakie rodzaje wystąpień wchodzą w skład Agendy wydarzenia?
    Uczestnicy MS Tech Summit otrzymują dostęp do następujących rodzajów wystąpień:
  • ⚬ Prezentacje transmitowane na żywo (część online)
  • ⚬ Prezentacje w formie specjalnie przygotowanych nagrań dostępnych jako VoD (część online)
  • ⚬ Prezentacje stacjonarne (część onsite)
  • Dodatkowo udostępniamy bibliotekę VoD zawierającą nagrania wystąpień poprzedniej edycji MS Tech Summit 2023.
Skąd mogę wiedzieć w jakiej formie będą prezentowane poszczególne wystąpienia?

W Agendzie, przy każdej prelekcji, znajduje się informacja w jakiej formie jest ona prezentowana – Online Live, Online VoD lub stacjonarnie (w takim wypadku podany jest numer sali). Ponadto przy każdej ścieżce znajduje się informacja o tym w jakiej formie jest ona realizowana.

W jakim języku prowadzone są prelekcje?

Prelekcje prowadzone są w języku polskim lub angielskim. Informacja o języku poszczególnych wystąpień jest dostępna w Agendzie.

Czy wystąpienia prezentowane na żywo będą nagrywane i dostępne po konferencji?
Wszystkie wystąpienia części online transmitowane na żywo oraz wystąpienia w ramach ścieżki Main Stage części onsite zostaną nagrane. Nagrania z wystąpień na żywo, tak jak wszystkie nagrania udostępniane w modelu VoD, będzie można obejrzeć w koncie uczestnika, po zalogowaniu.
  • ⚬ Pakiet Basic Online - 3-miesięczny dostęp do nagrań wystąpień wyłącznie części online, brak dostępu do nagrań części stacjonarnej
  • ⚬ Pakiet Basic Onsite - Brak dostępu do nagrań
  • ⚬ Pakiety Standard oraz Exec - 3-miesięczny dostęp do wszystkich nagrań bez ograniczeń
Kiedy zostaną udostępnione nagrania wystąpień, które odbywały się na żywo?

Zwykle udostępniamy nagrania do 2 tygodni po konferencji. Zawsze informujemy o tym emailowo.

Do kiedy będą dostępne nagrania wystąpień?

Dostęp do wszystkich prezentacji VoD oraz nagrań wystąpień, które były prezentowane na żywo przysługuje przez 3 miesiące od daty publikacji tych nagrań.

Jak mogę zadać pytania prelegentom?

W przypadku wystąpień transmitowanych na żywo online będzie istniała możliwość zadania pytań prelegentom na czacie na żywo. W przypadku wystąpień VoD – w sekcji z komentarzami pod nagraniem prelekcji. Podczas części stacjonarnej, po każdej prelekcji przygotowaliśmy sesję round tables, gdzie będzie można zadać pytania i porozmawiać bezpośrednio z prelegentem po jego wystąpieniu.

Jak mogę ocenić wystąpienia?
Twoja opinia jest dla nas i prelegentów bardzo ważna, dlatego będziemy bardzo wdzięczni jeśli się nią z nami podzielisz.
Każdą prelekcję można ocenić po zalogowaniu do konta Uczestnika w zakładce Konferencja > Agenda.
Do kiedy mogę się zarejestrować?

Zarejestrować można się do dnia wydarzenia lub do wyczerpania się miejsc (liczba biletów w poszczególnych pulach i pakietach, zarówno na część online jak i onsite, jest ściśle ograniczona).

Czy mogę wykupić dostęp do VoD już po wydarzeniu?

Tak, istnieje możliwość zakupu pakietów uprawniających do dostępu do nagrań VoD po terminie wydarzenia. Pakiety te nie obejmują jednak gift-bagów i innych benefitów oferowanych uczestnikom podczas wydarzenia, a limit czasowy dostępu do nagrań VoD to 3 miesiące liczone od terminu wydarzenia/publikacji nagrań a nie od daty zakupu.

W jaki sposób mogę kupić więcej niż 1 pakiet?

W rejestracji należy wybrać opcję „Kupuję dla kilku osób”, a następnie wybrać odpowiednią liczbę pakietów (jeden pakiet dla jednej osoby). Po opłaceniu zamówienia, otrzymasz kody zaproszeń, które następnie należy przekazać osobom, dla których przeznaczone mają być bilety.

Każdy uczestnik wydarzenia musi założyć indywidualne konto użytkownika – tylko w ten sposób otrzyma dostęp do platformy, na której odbywa się część online wydarzenia oraz będzie mógł pobrać imienne zaproszenie uprawniające do wejścia na część stacjonarną. W celu utworzenia konta należy przejść proces rejestracji, podając na pierwszym kroku kod z zaproszenia otrzymany od osoby, która opłaciła bilet. Po wpisaniu kodu z zaproszenia, cena odpowiedniego pakietu zostanie zredukowana i dana osoba będzie mogła utworzyć konto w wybranym pakiecie bez ponoszenia kosztów.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego / kodu zaproszenia z zakupu grupowego?

Kod rabatowy można wykorzystać w rejestracji na stronie https://warszawskiedniinformatyki.pl/registration.html. Na pierwszym kroku rejestracji, na dole strony, należy zaznaczyć opcję „posiadam kod z zaproszenia”, a następnie wpisać i zatwierdzić kod. Po zatwierdzeniu kodu ceny pakietów, w ramach których obowiązuje kod zostaną odpowiednio zredukowane.

Czy mogę otrzymać fakturę proformę lub z odroczonym terminem płatności?

Istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności. Po złożeniu zamówienia i zakończeniu rejestracji napisz email na adres aleksandra.prychitko@fundacjaap.org.pl. Ponieważ obsługa ta jest całkowicie manualna, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 49 zł.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakup biletów i opcji dodatkowych?

Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek imienny na osobę fizyczną. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wystawionej na podmiot prowadzący działalność gospodarczą, zamiast rachunku imiennego, użytkownik jest zobowiązany wybrać opcję „kupuję na firmę” oraz podać numer NIP podczas rejestracji na wydarzenie.

Oferta sprzedaży dla osób fizycznych może różnić się od oferty dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Tytuł na dokumencie sprzedaży (niezależnie od wybranych opcji) to "Udział w konferencji Warszawskie Dni Informatyki". Jeśli potrzebujesz umieścić dodatkowe adnotacje na dokumencie sprzedaży, podczas rejestracji znajdziesz pole na ich wpisanie.

Fakturę wystawia:
Fundacja Academic Partners
Kwitnąca 6/46
01-926 Warszawa
NIP: 118-20-88-939

W jaki sposób mogę odebrać koszulkę/bluzę (wchodzącą w skład pakietu lub zakupioną jako opcja dodatkowa)?

Koszulki i bluzy, zarówno wchodzące w skład pakietu, jak i zakupione jako opcja dodatkowa, można odebrać podczas wydarzenia stacjonarnego.

W przypadku braku możliwości odbioru osobistego podczas wydarzenia, w wyjątkowych przypadkach przewidujemy możliwość odebrania koszulki / bluzy, w innym terminie, w miejscu wskazanym przez Organizatora na terenie Warszawy.

Gdzie odbywa się wydarzenie?

Stacjonarna część wydarzenia odbędzie się w centrum Warszawy, w Browarach Warszawskich. Ze względu na obostrzenia dokładny adres może ulec jednak zmianie (w takim przypadku będziemy informować o tym uczestników drogą emailową).

Wszystkie elementy online wydarzenia (dostęp do transmisji na żywo, nagrań VoD, czatu na żywo, wirtualnej hali wystawienniczej Expo) dostępne będą dla zalogowanych użytkowników na dedykowanej platformie.

W jakich godzinach odbywa się wydarzenie?

Dokładne godziny trwania wydarzenia dostępne są w Agendzie.

Czy podczas wydarzenia stacjonarnego dostępny jest lunch dla uczestników?

Dla uczestników pakietów Standard oraz Pro lunch dostępny jest w ramach wybranego pakietu konferencyjnego. Uczestnicy pozostałych pakietów mogą dokupić lunch jako opcję dodatkową.

Czy za udział w wydarzeniu mogę otrzymać certyfikat?

Tak, każdy uczestnik konferencji otrzymuje imienny certyfikat poświadczający udział w wydarzeniu. Certyfikat będzie dostępny do pobrania po wydarzeniu w Koncie Uczestnika.

Czy na MS Tech Expo mogę wejść bez rejestracji?

Nie, aby wejść na MS Tech Expo musisz się zarejestrować i pobrać bezpłatną wejściówkę (pakiet Expo dostępny w Rejestracji). Podczas stacjonarnej części wydarzenia bilety sprawdzane są przy wejściu. Z kolei, aby wziąć udział online, musisz mieć aktywne konto, które założysz rejestrując się.

W jaki sposób mogę się skontaktować z wystawcami?
Z wystawcami można skontaktować się m.in. poprzez:

    [Część online]
  • ⚬ umówienie spotkania 1:1 (rozmowa telefoniczna), w rejestracji lub koncie uczestnika
  • ⚬ rozmowę na czacie online, który znajdziesz na wirtualnym stoisku
  • ⚬ przesłanie dowolnej wiadomości poprzez formularz kontaktowy na wirtualnym stoisku

    [Część onsite]
  • ⚬ podejście do stoiska na stacjonarnym Expo,
  • ⚬ rozmowę podczas afterparty (udział tylko dla uczestników z pakietem Basic Onsite, Standard i PRO), na którym zwyczajowo jest obecna większość przedstawicieli wystawców ;).
Udział w Expo jest jak zawsze całkowicie bezpłatny.
Gdzie znajdę stoiska wystawców?

Stoiska wystawców będą zlokalizowane na korytarzu przy salach prezentacyjnych oraz dostępne online (dostęp po zalogowaniu w Koncie Użytkownika).

Kto może wziąć udział w afterparty?

W afterparty mogą wziąć udział uczestnicy wybranych pakietów oraz Wystawcy i Prelegenci.

Gdzie odbędzie się afterparty?
Miejsce afterparty podamy bliżej terminu wydarzenia.
Na czym polega Matchmaking?

Matchmaking to dedykowana Uczestnikom i Partnerom wydarzenia funkcjonalność mająca na celu umożliwienie nawiązywania kontaktów, wymianę wiadomość i umawianie spotkań pomiędzy korzystającymi z niej użytkownikami. Jest ona dostępna na oficjalnej platformie wydarzenia, dla zalogowanych użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia.

Jak mogę skorzystać z Matchmaking'u?
Aby móc skorzystać z Matchmakingu musisz posiadać odpowiednie uprawnienia i utworzyć swój Profil Publiczny, który będzie dostępny dla innych użytkowników.
  • ⚬ Uczestnicy pakietu Basic mogą tworzyć Profil Publiczny i być zapraszani do nawiązania kontaktu, jednak nie mogą wyszukiwać innych Profili i sami aktywnie zapraszać do nawiązania kontaktu.
  • ⚬ Uczestnicy pakietów Standard oraz Pro mogą w pełni korzystać z Matchmaking'u - tworzyć Profil Publiczny, być zapraszani do nawiązania kontaktu, przeglądać Profile innych użytkowników i sami zapraszać ich do nawiązania kontaktu.

Po nawiązaniu kontaktu użytkownicy otrzymują możliwość prowadzenia indywidualnego czatu pomiędzy sobą.
Co to jest Profil Publiczny, jak mogę go utworzyć i kto będzie mógł go zobaczyć?
Profil Publiczny to Twoja wizytówka, na podstawie której inni użytkownicy będą mogli zadecydować o chęci nawiązania z Tobą kontaktu. Możesz utworzyć go podczas rejestracji lub po zalogowaniu w Koncie Uczestnika na platformie wydarzenia. Będzie on widoczny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników, którzy również korzystają z Matchmaking'u i utworzyli swój własny Profil Publiczny.
Kto jest organizatorem wydarzenia?

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Academic Partners (organ wiodący, formalny organizator główny).

Jak mogę skontaktować się z organizatorami?
Napisz email na hello@mstechsummit.pl – email ten podpięty jest pod system ticketowy z monitorowanym SLA. W przypadkach niecierpiących zwłoki – prośba o kontakt telefoniczny na numer +48 660 409 354.